PARTENERIAT STRATEGIC

Sunt membru activ al echipei theCONSULTANTS
Coach, Trainer, Facilitator, Expert în Psihologie Organizațională
Grupul de companii theCONSULTANTS (https://www.theconsultants.ro/) este în top 10 furnizori servicii de consultanță / training / coaching în România.
Sprijinim dezvoltarea oamenilor și a organizațiilor pentru atingerea potențialului individual și al companiilor.
Din 2006, suntem alături de mii de manageri, lideri și angajați din sute de companii, în toate industriile, pentru a duce împreună performanțele organizațiilor la nivelul următor.
theCONSULTANTS sprijină companiile pe două direcții strategice:
- Soluții pentru creșterea performanței cu impact imediat și cu susținere pe termen lung, prin antrenarea și dezvoltarea organizațiilor și echipelor (evaluare internă, training, coaching, team-building, consultanță)
- Soluții pentru creșterea performanței pe termen lung, prin dezvoltarea individuală a angajaților la standarde internaționale (cursuri de afaceri consacrate, certificări internaționale în business)
theCONSULTANTS are experiență internațională, lucrează cu instrumente validate și programe certificate.
Este reprezentant exclusiv în România al Cambridge Professional Academy, academia nr. 1 în Europa pentru certificări online în Management, Marketing și Vânzări (reprezentând institutele „chartered”: CIM, ISM, CPA).
Este reprezentant exclusiv în România al conceptului N.E.W.S.™ Navigation, soluție premium oferită de N.E.W.S. Training & Coaching-Global organizațiilor de top din întreaga lume pentru dezvoltarea Leadershipului Transformațional.
Susținem liderii cu Executive Coaching prin metodologia CLI – Coaching & Leadership International, care a primit de curand prestigiosul premiu international CEO Today, pentru Management Consulting.


theCONSULTANTS oferă soluții personalizate, abordare integrată, rezultate garantate și performanță sustenabilă, între clienții grupului numărându-se companii precum: Christian Dior, BMW, Orange, JW Marriott, Julius Meinl, Marks&Spencer, Gebrüder Weiss, Mercedes-Benz, Porsche Finance, OMV, Heineken, Logicom, eMag, Flanco, Dedeman, Petrom, Lear Corporation, Hilton, BRD, Microsoft, BRD, Louis Vuitton, Kaufland, Sanofi Aventis, Yazaki.

Coaching Individual
Liderii, managerii și membrii echipelor se dezvoltă profesional și personal într-un ritm accelerat, devin mai pregătiți pentru misiuni din ce în ce mai complexe, obțin rezultatele urmărite, conduc organizațiile spre performanțe înalte.
Portofoliu Training - în cadrul theCONSULTANTS

Organizația profund Conectată. Comunicare în echipă
Cursul susține crearea unei organizații conectate prin dezvoltarea de abilități prin care oamenii comunică autentic, constructiv și pozitiv, formând treptat o cultură a performanței sustenabile. Se învață comunicarea de impact, în mod practic, prin exerciții.
- Ce este comunicarea pozitivă?
- Cum pot fi identificate distorsiunile subtile în procesul de comunicare?
- Cum se poate crește asertivitatea – instrument puternic în comunicarea pozitivă?
- Care sunt tehnicile avansate de comunicare pozitivă?
- Cum construim o cultură sănătoasă în companie, dominată de comunicarea pozitivă?
- Cum creem cadre de comunicare ce vor conecta oamenii?
*Util pentru: Angajați din toate departamentele, de pe orice nivel

Gestionarea Conflictelor. De la tensiune înaltă la soluții
Cursul clarifică natura și sursele conflictelor din organizații, oferind tehnici și metode practice pentru ca managerii și membrii echipelor să rezolve eficient conflictele, să le prevină și să le transforme în contexte de învățare pentru optimizare și dezvoltare.
- Care sunt cauzele conflictelor în organizație, cel mai adesea?
- Cum să descoperim semnele timpurii ale conflictelor și să gășiți modalități de a le preveni?
- Cum se identifică blocanții de comunicare?
- Cum să gestionăm în mod eficient criticile și comentariile negative?
- Care sunt cele mai bune strategii de soluționare a conflictelor pentru echipa?
- Cum să transformăm un conflict într-o experiență de învățare?
*Util pentru: Angajați din toate departamentele, de pe orice nivel

Inteligența Colaborativă în Organizații. Lucrul în Echipa
Cursul dezvoltă capacitatea oamenilor din organizații de a lucra sinergic, inteligent și colaborativ. Focusul este pe a construi echipe care, prin puterea combinată a forțelor fiecărui membru, reușesc să susțină proiecte ambițioase în orice context de business.
- Cum pot echipele să lucreze împreună sub efectul sinergiei pozitive?
- Cum pot liderii să transforme grupurile în echipe puternice?
- Ce anume ajută echipele să facă față tranzițiilor, crizelor, conflictelor și barierelor?
- Cum se poate menține o echipa unită și complet implicată?
- Cum își poate atinge o echipa potențialul maxim?
- Cum se poate folosi Inteligență Colaborativă pentru a crea o echipa performanță?
*Util pentru: Angajați din toate departamentele, de pe orice nivel

Inteligența Emoțională pentru Lideri
Cursul oferă instrumente concrete pentru că liderii să își crească puterea personală, capacitatea de a influența pozitiv și de a motiva pe ceilalți, abilitatea de a avea relații armonioase cu membrii echipelor și de a gestiona eficient stresul și provocările cu care se confruntă.
- De ce dezvoltarea inteligenței emoționale este esențială pentru dezvoltarea leadershipului?
- Care sunt abilitățile unui lider inteligent emoțional?
- Cum își poate susține și motiva un lider oamenii din echipa prin inteligență emoțională?
- Cum se pot gestiona eficient crizele și tranzițiile folosind inteligență emoțională?
- Care sunt mecanismele IE prin care un lider poate influență pozitiv și cu impact puternic?
- Care sunt strategiile prin care poate fi îmbunătățită IE în cadrul companiei?
*Util pentru: Manageri din toate departamentele, de pe orice nivel

Gestionarea Emoțiilor. Performanță și stare de bine în echipa
Cursul oferă o serie demetode și practici ce dezvoltă abilități pentru o bună gestionare a emoțiilor și a stresului organizațional. Obiectivul este de a facilita performanța și de a crea un climat pozitiv, de suport pentru manageri și angajați.
- De ce este importantă gestionarea emoțiilor pentru o organizație?
- Cum susține gestionarea eficientă a emoțiilor perfomanță și starea de bine în echipa?
- Cum se poate construi un climat emoțional pozitiv în companie?
- Ce legătură este între gestionarea emoțiilor și eficientă/eficacitate?
- Cum pot fi gestionate mai bine emoțiile?
- Ce abilități pot fi dezvoltate pentru a susține gestionarea emoțiilor în organizație?
*Util pentru: Angajați din toate departamentele, de pe orice nivel

Echilibrul viață-muncă. Ancore pozitive în mediu sub presiune
Cursul prezintă modalități prin care oamenii își pot regăsi echilibrul potrivit pentru fiecare dintre ei în privința muncii și vieții personale, astfel încât să reducă stresul, să trăiască starea de bine și să obțină cele mai bune rezultate în ambele planuri.
- Cum să găsești echilibrul potrivit pentru ține între viață profesională și cea personală?
- Care sunt criteriile în funcție de care alegi să îți stabilești prioritățile?
- Cum să gestionezi eficient stresul și presiunea din ambele planuri?
- Cum anume viață personală influențează muncă și invers?
- Care sunt abilitățile pe care le poți dezvoltă astfel încât să găsești armonia dintre cele două?
- Cum îți poți crește performanță prin găsirea echiibrului viață-muncă?
*Util pentru: Angajați din toate departamentele, de pe orice nivel

Strategie de Învățare și Dezvoltare. Performanță prin educație continuă
Cursul ajută organizația în crearea de strategii prin care oamenii săi să se dezvolte prin învățare continuă. Obiectul este de a dezvolta acele abilități care permit obținerea inovațiilor, rezolvarea problemelor complexeși atingerea performanțelor înalte.
- Cum anume pot fi motivați oamenii să se implice în activitățile de dezvoltare?
- Care sunt abilitățile care permit oamenilor să obțînă cele mai bune rezultate?
- Cum pot fi dezvoltate aceste abilități?
- Care sunt metodele prin care procesul învățării poate deveni unul extrem de eficient?
- Cum își pot susține managerii oamenii astfel încât ei să devină performanți?
- Care sunt cele mai potrivite strategii pentru a crea o cultură a învățării în organizație?
*Util pentru: Manageri din toate departamentele, de pe orice nivel

Reziliența Organizației. Companii performante în mediu volatil
Cursul susține organizațiile să gestioneze cât mai bine perioadele de schimbări în medii volatile, prin creșterea capacității de adaptare și autoreglare și prin dezvoltarea abilităților specifice rezilienței de către manageri și membrii echipelor.
- Cum poate compania traversa cu bine o criză sau o tranziție?
- Ce abilități pot fi dezvoltate pentru că impactul negativ să fie unul minim?
- Cum pot fi create și îmbunătățite strategiile pentru creșterea rezilienței?
- Care sunt mecanismele de adaptare și autoreglare ale unei organizații?
- Cum ne putem susține mai bine oamenii și echipele în perioade dificile?
- Cum se menține performanță în contextul unui mediu volatil?
*Util pentru: Manageri de Top, Manageri Cheie