Servicii pentru Companii
Împreună cu tine și oamenii din compania ta, lucrăm pentru îndeplinirea obiectivelor de performanță și dezvoltare, la nivel individual, de echipă și organizațional.

Psihologia de Business este instrumentul meu principal pentru consultanță organizațională
Business-ul este o entitate diferită și mult mai complexă decât suma componentelor sale. Personalitatea unui business este dată de cultura sa organizațională. Valoarea unui business este dată de performanțele fiecărei persoane în parte, de rezultatele echipelor și de sinergia tuturor componentelor.
Psihologia de business facilitează alinierea dintre valorile, viziunea și misiunea companiei și cele ale oamenilor. Creează cadrul pentru o congruentă cât mai ridicată între obiectivele individuale, cele de echipă și cele organizaționale. Psihologia de business susține dezvoltarea de abilități soft – de comunicare, relaționare, leadership și obținere de rezultate optime. Conduce către construirea celor mai bune strategii și implementarea lor.
Într-un prezent volatil, un business are nevoie să devină rezilient, flexibil și chiar să se reinventeze pentru a se adapta macro-contextului. În perspectiva celui mai bun viitor posibil, un business are nevoie să integreze cele mai noi abordări, cele mai eficiente instrumente și cele mai inovative soluții.
Psihologia de Business include ramuri precum: Psihologia Muncii, Psihologie Organizațională, Psihologie Managerială, Leadership, Psihologia Echipelor, Psihologia Resurselor Umane, Psihologia Comunicării și Relaționării, Managementul Conflictelor, Psihologia Productivității.
Coachingul pentru Business include ramuri precum: Coaching Organizațional, Coaching de Echipa, Executive Coaching, Coaching pentru Performanță.

Sesiuni individuale
(Executive Coaching, Consultanta Individuala)
✓ Susțin rolurile executive și strategice pentru oamenii și echipele de top management
✓ Dezvoltă abilitățile de management și leadership ale oamenilor cheie din companie
✓ Susțin tranzițiile în carieră și preluarea rolurilor de conducere
✓ Îmbunătățesc abilităților soft necesare în expansiunea carierei angajaților
✓ Ajută punctual managerii pentru a gestiona situații complexe
✓ Facilitează procesele decizionale și pe cele de analiză și evaluare
✓ Contribuie la adaptarea stilurilor de leadership în funcție de context și obiectiv
✓ Susțin procesele de planificare, strategie, dezvoltare și management strategic

Sesiuni de Echipă
(Traininguri, Workshopuri)
✓ Facilitează o mai bună cunoaștere și armonizare a membrilor echipelor (departamentale și inter-departamentale) sub aspectul rolurilor, responsabilităților și stilurilor individuale
✓ Identifică cele mai bune procese si modalitati de lucru eficient în echipă
✓ Dezvoltă relaționarea colaborativă și comunicarea asertivă
✓ Asigură managementul conflictelor și stabilirea strategiilor pentru prevenirea lor
✓ Facilitează crearea și menținerea echipelor înalt performante
✓ Se focusează pe planuri de acțiuni concrete pentru implementarea soluțiilor
✓ Îmbunătățesc stilul de management și leadership, îl adaptează și îl antrenează

Programe pentru Dezvoltare Organizațională
(Traininguri, Workshopuri, Sesiuni de echipă, Sesiuni individuale)
✓ Facilitează schimbarea culturii organizaționale (atitudini, competențe și comportamente) pentru cele mai bune și mai profitabile rezultate
✓ Ridică nivelul de implicare, angajament și asumare de responsabilitate
✓ Cresc nivelul de eficiență, productivitate și inovare
✓ Îmbunătățesc major calitatea relaționării și comunicării
✓ Dezvoltă abilități cheie pentru atingerea obiectivelor strategice
✓ Susțin managerii și liderii să adopte cele mai bune strategii, abordări și decizii
✓ Aliniază oamenii și echipele cu misiunea și valorile companiei
✓ Răspund unor nevoi și provocări reale de business

Programele pentru dezvoltare organizațională sunt personalizate pentru fiecare companie în parte și conțin un număr variabil de module cu teme precum:
- Dezvoltarea Echipelor Performanțe
- Managementul Performanțelor
- Tehnici de Comunicare
- Tehnici de Relaționare (Inteligență Colaborativă)
- Managementul Conflictelor
- Mediere & Negociere
- Influențare & Persuasiune (inclusiv creșterea motivației și implicării)
- Optimizare & Productivitate (soft-skills implicate în gestionarea timpului, a resurselor, planificare, optimizarea stilului de lucru, a ședințelor etc)
- Managementul Stresului Organizațional (Organizație Reziliența)
- Optimizarea Proceselor Decizionale
- Psihologia Tranzițiilor Organizaționale
- Leadership Adaptativ. Leadership Intuitiv


Trainiguri
Trainingurile pot fi deschise sau în regim intern. Se adresează: companiilor, oamenilor de business și profesioniștilor din diferite domenii.
Portofoliu:
- Inteligență Colaborativă. Sinergetica echipelor conectate
- Inteligența Leadershipului Adaptativ. O nouă viziune prin Gândirea Integrativă
- Management Emoțional. Cale către Performanță și Împlinire în Organizații
- Inteligența Rezilienței. Metode de gestionare a Stresului Organizațional
- Comunicarea Asertivă. Depășirea agresivității și pasiv-agresivității în organizații
- Conflicte? Metode de a le transforma în contexte pentru evoluție
- Influențarea Pozitivă. Arta de a impacta puternic și valoros
- Profesie și viața personală. Metode pentru a le echilibra în instabilitate
- Alegi performanța? Metode, tehnici și instrumente pentru obținerea ei
- Managementul Tranzițiilor. Cum transformi schimbările în șanse pentru compania ta

Abonamente de Coaching și Consiliere Psihologică Organizațională
Prin sesiunile de coaching și consiliere psihologică, membrii echipelor își calibrează corect reacțiile și atitudinile, se dezvoltă profesional și personal mai mult și mai rapid, devin mai pregătiți pentru misiuni din ce în ce mai complexe.
Succesul unei companii depinde cu totul de nivelul de implicare și dezvoltare a angajaților săi. Pentru ca o persoană să poată performa pe termen lung, să poată atinge maximul capacităților sale, are nevoie să știe cum:
- Să păstreze o stare emoțională echilibrată
- Să fie pregătită pentru schimbări neprevăzute
- Să gestioneze bine stresul (atât pe cel personal, cât și pe cel profesional)
- Să construiască relații colaborative cu ceilalți și să aibă o atitudine constructivă
- Să învețe din experiențe și să își dezvolte competențele aferente rolului profesional
- Să echilibreze viață personală cu cea profesional